Monitoimilaitteet ja kopiokoneet

Muistathan, että yritykset voivat avata Officepron yritysasiakastilin

Monitoimilaitteet ja kopiokoneet

Laitteet tarpeen mukaan

Halvin kone tai ohjelmisto ei useinkaan ole se edullisin vaihtoehto. Koneen käyttöikä on kuitenkin pitkä, joten hankintaa suunnitellessa pitää ottaa huomioon mm.

  • Tulosteiden määrä ja laatu
  • Konetta käyttävien henkilöiden määrä
  • Fyysinen sijainti
  • Langaton tulostus
  • Tietoturva
  • Käyttötarvikkeiden saatavuus
  • Huolto
  • Varaosat

Oikein omiin tarkoituksiin mitoitettu laitteisto tulee ajan myötä edullisemmaksi kuin ilma n suunnittelua hankittu halpa laite.

Sujuva käyttö

Käytössä oleva, häiriöttömästi toimiva tulostin tai kopiokone varmistaa työnkulun sujuvuuden.

Laitteen oikea ohjelmistoversio, käyttötarvikkeiden jatkuva saatavuus sekä ajantasainen huolto ovat edelletykset toimivalle laitteelle.

Virallisena Xerox kumppanina pystymme tarjoamaan asiantuntevaa apua koneen koko elinkaaren ajan. 

Huolto ja varaosat sekä kustannusten helppo ennustettavuus ovat tärkeitä asioita laitetta valittaessa.

Xerox asiakkaana käytössäsi on myös suomenkielinen Help Desk -palvelu, johon voit tarvittaessa ottaa yhteyttä.

Officepro on Xeroxin virallinen partneri

Xeroxin virallisena partnerina pystymme aina tarjomaan ajantasaisen tiedon ja uusimmat laitteet.

Henkilökuntamme pysyy uutuuksista ajan tasalla päämiehemme kanssa toteutettavissa koulutuksissa.

Tietoa tulevista uutuustuotteista tai ohjelmistoista on usein olemassa jo ennen varsinaista julkaisua.
Tällä tavoin pystymme suunnittelemaan tarvittavat hankintasi pitkälle tulevaisuuteen.

Olipa tarve pieni tai suuri, ratkaisu löytyy meiltä. Asiansa osaava myyntihenkilöstö  pystyyt auttamaan sopivan kokoisen monitoimilaitteen valinnassa.

Varaa tapaaminen

Voit varata maksuttoman verkkotapaamisen oman alueesi asiantuntijan kanssa oheisesta kalenterista.

Tapaaminen ei sido sinua mihinkään.

+
Asiakasyritystä
Laitetta helpdesk palvelun piirissä
~
IT-sopimusasiakasta

Varmista koneesi toimivuus

Asennus- ja käyttöönottopalvelu

Toimiston monitoimilaitte vaatii erikoisasetuksia kommunikoidakseen tietoverkkosi kanssa. Myös uusien työtä helpottavien sovelluksien kayttöönotto vaatii osaamista. Tämän takia jokainen  asennustyö on yksilöllinen.

Asentamiseen kannattaa ostaa asennus- ja käyttöönottopalvelu Officeprolta. Näin pystyt varmistamaan, että laitteesi on käyttövalmis silloin kun sitä haluat.

Asennus- ja käyttöönottopalvelu pitää sisällään:

  • Laitteen liittämisen asiakkaan verkkoon
  • Ajureiden asentamisen työasemille tai palvelimelle, haluttujen aplikaatioiden käyttöönoton
  • Käyttökoulutuksen

Ylläpitosopimus

Koska tulostimet ja monilaitteet kuluttavat värejä ja muita tarvikkeita, on niiden saatavuus olennainen osa laitteen käyttöä. Yleensä kulutustarvikkeet ovat lopussa silloin kun niitä eniten tarvitaan.

Tämän ikuisen ongelman voit kuitenkin ratkaista helposti kauttamme.

Meiltä hankittuihin laitteisiin saat myös kattavan ylläpitosopimuksen johon kuuluu automaattinen kulutustarvikeseuranta.

Ylläpitosopimus pitää sisällään mm:

  • Väri- ja rumpukasetit
  • Helpdesk
  • On-site huollon sisältäen matkakulut

Ylläpitosopimus takaa että saat aina tarvittavat kulutusosat ajoissa.

Ongelmatapauksissa voit olla yhteydessä OfficepronHelp Desk -palveluun, joka ratkaisee parhaimmillaan ongelmat jo puhelun aikana, etäyhteyksiä hyväksi käyttäen.

Maksuvaihtoehdot

Maksuvaihtoehtomme ovat hyvin joustavat ja jokaiselle toimijalle ja tarpeeseen löytyy sopiva maksusuunnitelma. Voit valita seuraavista:

  • Vuokrasopimus joka tarvittaessa sisältää myös käyttökulut ja huollot
  • Suoraosto
  • Osamaksusopimus

Onko asiasi kiireellinen?

Kaikkien asiantuntijoidemme yhteystiedot löyvät alla olevasta linkistä

Ota Yhteyttä