Käytetyt tulostimet ja kopiokoneet

Toimitus ja asennus, värien ja kulutustarvikkeiden toimitus, huoltopalvelut varaosineen, kulutustarvikkeiden kierrätys.

Asiantuntijamme palvelevat koko suomen alueella. Kaikkien toimipaikkojemme yhteystiedot löydät tästä.

Myös käytetty laite voi olla hyvä ratkaisu

Vaihtoehto uudelle toimistokoneelle

Joissain tapauksissa  myös käytetty monitoimitulostin tai muu toimistolaite voi olla hyvä ratkaisu. Koska mm. tulostustarpeet ovat erilaisia, myös oikeita laitevalintoja on erilaisia.

Joskus tulostusmäärät tai käyttöaika ovat niin pieniä, että käytetty, merkkihuollettu laite on perusteltua. 

Käytetyn koneen hankintahinta on myös merkittävästi uutta vastaavaa konetta edullisempi.

Otamme toiminnassamme huomioon myös ympäristön ja kestävään kehitykseen liittyvät seikat. Mikäli meille leasingkäytöstä palautuneet laitteet ovat vielä käyttökuntoisia, otamme ne uudelleen käyttöön.

Käytetty kone on aina huollettu ja tarkastettu

Huoltotiimimme käy laitteet läpi yksityiskohtaisesti ja tekee niihin tarvittavat huolto- ja korjaustoimenpiteet niin, että koneen käyttöaikaa voi vielä jatkaa.

Mikäli päädyt käytetyn kopiokoneen tai monitoimilaitteen hankintaan, voit silti olla varma, että kone on huollettu tai käyttökunnostettu ja testattu ennen kuin se palautuu asiakaskäyttöön.

Asennus- ja käyttöönottopalvelu

Toimiston monitoimilaitte vaatii erikoisasetuksia kommunikoidakseen tietoverkkosi kanssa. Myös uusien työtä helpottavien sovelluksien kayttöönotto vaatii osaamista. Tämän takia jokainen  asennustyö on yksilöllinen.

Asentamiseen kannattaa ostaa asennus- ja käyttöönottopalvelu Officeprolta. Näin pystyt varmistamaan, että laitteesi on käyttövalmis silloin kun sitä haluat.

Asennus- ja käyttöönottopalvelu pitää sisällään:

  • Laitteen liittämisen asiakkaan verkkoon
  • Ajureiden asentamisen työasemille tai palvelimelle, haluttujen aplikaatioiden käyttöönoton
  • Käyttökoulutuksen

Ylläpitosopimus

Koska tulostimet ja monilaitteet kuluttavat värejä ja muita tarvikkeita, on niiden saatavuus olennainen osa laitteen käyttöä. Yleensä kulutustarvikkeet ovat lopussa silloin kun niitä eniten tarvitaan.

Tämän ikuisen ongelman voit kuitenkin ratkaista helposti kauttamme.

Meiltä hankittuihin laitteisiin saat myös kattavan ylläpitosopimuksen johon kuuluu automaattinen kulutustarvikeseuranta.

Ylläpitosopimus pitää sisällään mm:

  • Väri- ja rumpukasetit
  • Helpdesk
  • On-site huollon sisältäen matkakulut

Ylläpitosopimus takaa että saat aina tarvittavat kulutusosat ajoissa.

Ongelmatapauksissa voit olla yhteydessä OfficepronHelp Desk -palveluun, joka ratkaisee parhaimmillaan ongelmat jo puhelun aikana, etäyhteyksiä hyväksi käyttäen.

Maksuvaihtoehdot

Maksuvaihtoehtomme ovat hyvin joustavat ja jokaiselle toimijalle ja tarpeeseen löytyy sopiva maksusuunnitelma. Voit valita seuraavista:

  • Vuokrasopimus joka tarvittaessa sisältää myös käyttökulut ja huollot
  • Suoraosto
  • Osamaksusopimus

Pyydä asiantuntijamme yhteydenottoa. Vastaamme vuorokauden kuluessa.
Tai soitamme jos jätät puhelinnumerosi.