Officepro - Asiakastarinat

Tyytyväiset asiakkaat ovat toimintamme perusta. Meillä on satoja asiakkaita ympäri suomen. Lue heidän omista kokemuksistaan, niin tiedät miksi kannattaa valita meidät.

Asiantuntijamme palvelevat koko suomen alueella. Kaikkien toimipaikkojemme yhteystiedot löydät tästä.

Asiakastarinat

Näre Ry

Terhi Hampinen - Officepro Finland Oy asiakasreferenssit Näre Ry
Terhi Hampinen
Järjestösihteeri, Näre Ry

Näre Ry on Nurmeksessa toimiva työttömien yhdistys. Yhdistys on perustettu 1993 nimellä Nurmeksen Seudun Työttömät ry.
Toimintamme sydän on Närekartano, jossa sijaitsevat yhdistyksen Nurmeksen toimitilat.

Närekartanolta löytyvät lounasruokala, puutyöpaja, kutomo, ompelimo ja yhdistyksen toimistotilat.

Yhdistys työllistää seitsemän kokoaikaista ja neljä osa-aikaista työntekijää. Lisäksi työllistämme palkkatukityöhön Närekartano -työvoimapoliittisen hankkeen kautta yhteensä 30 henkilöä Nurmeksessa, Valtimolla ja Juuassa.

Lisäksi tarjoamme kuntouttavan työtoiminnan paikkoja toimipaikoissamme yhteistyössä Siun Soten, Nurmeksen kaupungin ja Valtimon kunnan kanssa. Liikevaihtomme on noin 90000 euroa ja olemme voittoa tavoittelematon yhdistys.

Yhteistyö Officepron kanssa alkoi vasta äskettäin. Saimme itseasiassa nyt kuluvan vuoden toukokuussa käyttöömme Officeprolta hankitun Xerox monitoimilaitteen.

Laitteen hankkiminen tuli ajankohtaiseksi, kun aikaisemmin käytössä olleet kopiokoneet tulivat käyttöikänsä loppupuolelle. Sen lisäksi eri paikoista eri aikaan ostetut koneet olivat hankalia huoltaa. Koneisiin ei ollut mitään huoltosopimusta, joten vian ilmaantuessa apua ei voinut kysyä oikein mistään.

Lisäksi värikasettien ostaminen erilaisille koneille oli aikaa vievää ja hankalaa. Aikaisemmat koneet olivat pieniä kotikäyttöön tarkoitettuja laitteita, jotka eivät sitten soveltuneet kovin hyvin toimistokäyttöön.

Koneiden uusimisen yhteydessä nousi esille myös tarve paperidokumenttien skannaamisesta. Yhdistyksen pitää jo lainkin mukaan säilyttää hallituksen kokouksen pöytäkirjoja, tilinpäätöstietoja ja muita hallintoon liittyviä dokumentteja säädetty aika. Yhdistyksen tuottamia dokumentteja pitää myös pystyä jakamaan sähköisesti.

Hankittava kone piti myös saada liitettyä lähiverkkoon niin, että se oli saavutettavissa ja käytettävissä usealta eri työpisteeltä.

Officepron Aluemyyntipäällikkö Tuomo Tanttari oli ollut jo aiemmin yhteydessä toiminnanjohtajaamme toimistolaitteiden osalta. Tuomolta saimme henkilökohtaisen esittelyn laitteesta sekä samalla myös tarjouksen laitteen ylläpitosopimuksesta.

Tottakai vertailimme hintoja eri laitteiden ja toimittajien välillä. Tärkeimmät hankinnan kriteerit olivat kuitenkin paikallisuus ja laitteen huoltovarmuus.
Huoltosopimukseen kuuluva automaattinen värien toimitus ja Officepron Help Desk olivat todella tärkeitä asioita päätöstä tehtäessä.

Toki meillä oli epäilyksiäkin hankinnan suhteen. Onko meillä oikeasti tarvetta noi kalliille laitteelle, osataanko sitä käyttää ja tai kuinka kauan opetteluun menee aikaa? Mutta kun paikallinen leipomo Pielispakari vielä suositteli Officeprota, oli päätös sitten kuitenkin lopulta helppo tehdä.

Nyt kun laite on hankittu, siihen ollaan tosi tyytyväisiä. Tähän mennessä on jo havaittu, että tulostamiseen liittyvä työaika on selvästi vähentynyt. Lisäksi toiminta on paljon helpompaa nykyiselle laitteella.

Yhdistyksen arkistoitavat dokumentit on jo saatu sähköiseen muotoon. Lisäksi automaattinen värien toimitus toimii hienosti. Ja vaikka laitteessa olikin joku ongelma, saatiin sekin hoidettua tosi nopeasti.

Soitto Help Deskiin ja huoltomies ja uusi osa tulivat paikalle todella nopeasti. Help Deskistä on saanut apua myös tietokoneen ajureiden asennukseen.

On todella helpottavaa kun tietää, että apua saa kun sitä tarvitsee.

Officeprota on helppo suositella oman kokemuksen perusteella. Asiantunteva henkilökunta ja hyvä palvelu. Nyt laitteet ovat koka ajan kunnossa ja jos ongelmia tulee, tietää että myös apua tulee. Ollaan tyytyväsiä.

Terhi Hampinen - Officepro Finland Oy asiakasreferenssit Näre Ry

OVV  Asuntopalvelut joensuu

Satu Lukin - Officepro Finland Oy asiakasreferenssit OVV Asuntopalvelut joensuu
Satu Lukin
Yrittäjä, OVV Asuntopalvelut Joensuu

OVV asuntopalvelut Joensuu on vuokra- sekä kiinteistövälitystä harjoittava yritys. Yrityksen toimipaikka on, niinkuin nimestäkin voi päätellä, Joensuu. Yritys työllistää vakituisesti kolme välittäjää ja toimistosihteerin. Liikevaihto on noin kolmesataatuhatta euroa.

Liiketoiminta nimellä OVV asuntopalvelut Joensuu sai alkunsa vuonna 2005, kun nykyinen yrittäjä Satu Lukin osti yrityksen liiketoiminnan. Alunperin nimellä Opiskelijoiden Vuokranvälitys toimineen yrityksen taival on kestänyt tähän mennessä noin 26 vuotta.

Siinä ajassa paperin määrä on
selvästi vähentynyt, mutta silti
tulosteita tarvitaan edelleen.

Yhteistyö Officepron kanssa alkoi kolmisen vuotta sitten. Myyntipäällikkö Tuomo Tanttari oli ollut jo aiemmin yhteydessä meihin. Vaikka yhteydenotot eivät silloin johtaneetkaan yhteistyöhön, Tuomon aktiivinen yhteydenpito jäi kuitenkin mieleen.

Kun monitoimilaitteen uusiminen tuli ajankohtaiseksi, oli Tuomo jo valmiiksi oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Aiemmin meillä oli oma monitoimilaite, jonka huolto ja tarvikkeiden saatavuus alkoi olla ongelmallista.

Vaikka värin loppuminen tai tukos koneessa ei kuulosta isolta asialta, on se tietyissä tilanteissa todella ärsyttävää ja kiusallista.

Kiusallista ja noloa se on varsinkin silloin, kun asiakas odottaa sopimuspapereita toimistossa, eikä niitä saada yrityksistä huolimatta tulostettua.

Vaikka laki ei tarkkaan määrittele missä muodossa sopimuksen on oltava, varsinkin vanhemmat ihmiset haluavat mielellään sovitut asiat paperille tulostettuina.

Toinen ongelmallinen asia oli värikasettien hankkiminen. Vaikka tämäkin saattaa kuulostaa pieneltä jutultu, on se kuitenkin käytännön tasolla merkittävä. Mistä niitä tilataan, miten nopeasti niitä saadaan, paljonko ne maksavat ja tulevatko ne oikeaan aikaan?

Ja niinkuin kaikki hyvin tietävät,
värit loppuvat yleensä aivan yllättäen ja vieläpä juuri silloin, kun niitä eniten tarvitaan.

Kolmas merkittävä asia oli laitteiden huoltaminen. Mitä tehdä silloin kun koneeseen tulee tukos tai se ei tulosta niinkuin pitäisi?

Minne voi soittaa ja kuka antaa ohjeita? Paikallisella kivijalkaliikkeellä tai verkkokaupalla ei ole tukinumeroa, joka auttaa ongelmatilanteissa. Ja kun oma osaaminen ei kaiken muun kiireen keskellä riitä, ollaan silloin kyllä ongelman edessä.

Kun näihin tulostamisen ongelmiin lisättiin vielä Tuomon aktiivinen myynti, oli monitoimilaitteen hankkiminen Officeprolta lopulta helppoa.

Tuomo selvitti konkreettisesti, mitä sen hetkinen tulostaminen ja kaikki siihen liittyvä maksaa. Kun Tuomo sitten antoi kilpailukykyisen tarjouksen, oli lukuja helppo verrata toisiinsa. Vaikka ensiksi hinta tuntui himan kovalta, oli se kuitenkin pitkässä juoksussa selvästi edullisempi, kuin entinen tapa toimia.

Selvän kustannussäästön lisäksi hyvää nykyisessä tilanteessa on nyt myös tarvikkeiden helppo saatavuus.

Enää ei tule kiusallisia tilanteita musteiden loppuessa tai koneiden rikkoontuessa. Värikasetit tulevat automaattisesti ajallaan, eikä niitä tarvitse olla itse etsimässä muun kiireen keskellä.

Toinen hieno asia on huollon helppous. Ennen koneen vikatilanteet olivat todella hankalia ja ärsyttäviä selvitettäviä.

Nykyään on käytössä yksi puhelinnumero, mistä saa aina apua. Kaiken kaikkiaan nykyään parasta on helppous ja vaivattomuus. Ennen asiat piti hoitaa itse, vaikka ydinosaaminen on jossain ihan muualla.

Tällä hetkellä voimme olla varmoja siitä, että tulostin toimii juuri niinkuin pitääkin, silloin kun pitääkin.

Officepron kanssa asiat ovat toimineet alusta pitäen juuri niin kuin on sovittu. Tuomolta saatiin ensin kustannuksiin perustuva selkeä tarjous ja siitä eteenpäin kaikki on toiminut niinkuin pitääkin.

Tarvikkeet saa helposti, jopa automaattisesti. Huolto on tarvittaessa yhden puhelinnumeron päässä. Paikallisuus on myös selvä etu. Silloin tietää ja tuntee henkilön, kenen kanssa toimii.

Kyllä Officeprota on helppo suositella muillekin.

Officepro Finland Oy - OVV Asuntopalvelut Joensuu Satu Lukin

Pielispakari Oy 

Heli Kuvaja - Officepro Finland Oy asiakasreferenssit Pielispakari Oy
Heli Kuvaja
Varatoimitusjohtaja, Pielispakari Oy

Pielispakari Oy on Nurmeksessa sijaitseva, perinteiseen Karjalaiseen ruokakulttuurin nojaava leipomo. Kaikki alkoi vuonna 1992 kahden hengen kotileipomona. Nyt työllistämme vakituisesti n. 80 henkilöä ja liikevaihtomme on noin yksitoista miljoona euroa.

Yhteistyö Officepron kanssa alkoi vuonna 2014, kun Pielispakari laajensi voimakkaasti toimintaansa. Henkilöstön määrä ja tuotanto jatkoivat kasvuaan ja tarvittiin lisää tilaa ja uusia laitteita. Samaan aikaan toimitilojen laajennuksen kanssa ajankohtaiseksi kävi IT-palveluiden sopeuttaminen uudelle tasolle.

Yrityksen kasvaessa entinen
laite- ja ohjelmistotoimittaja
ei enää pystynyt vastaamaan
kasvun vaatimuksiin.

Kun uutta kumppania lähdettiin etsimään, nousi päällimmäiseksi kriteeriksi avun saamisen nopeus ja helppous.

Kun leipomon tuotanto pyörii lähes 24/7, on nopea avun saaminen ongelmatilanteessa ehdottoman tärkeää.

Entisen kumppanin toimitilat sijaitsivat käytännössä tien toisella puolella, joten nopeaan reagointiin oltiin jo totuttu ja sitä osattiin vaatia.

Pielispakarin kasvuvauhti ja uudet vaatimukset IT-palveluille rajasivat kuitenkin paikalliset toimijat pois kilpailusta. Vaikka pikkupaikkakuntalaisuus ei automaattisesti tarkoita pieniä ratkaisuja, piti katse kääntää tällä kertaa hieman pidemmälle, Joensuuhun asti.

Officepro Joensuun konttorin Aluemyyntipäällikkö Tuomo Tanttari oli ollut meihin yhteydessä jo aikaisemmin.

Nyt kun toimintoja oli tarpeen skaalata ylöspäin, oli meidän helppoa jatkaa keskustelua Tuomon kanssa. Tällä kertaa meillä oli selkeä tarve laitteille, ohjelmistoille ja ylläpidolle.

Voidaan sanoa että tarve oli koko tietoteknisen ympäristön muutokselle. Uudistamistarpeen lisäksi meidän oli tarkoituksenmukaista etsiä kumppania, joka voi hoitaa kaiken IT-ympäristön ylläpitoon kuuluvan.

Vaikka Tuomo oli tuttu henkilö, emme kuitenkaan tehneet päätöstä aivan ensimmäisten puheiden perusteella. Totta kai vertailimme muitakin ehdokkaita, niin hinnan kuin palveluidenkin kannalta. Koska hinnoissa ei ollut merkittävää eroa eri toimijoiden kesken, tulivat valinnan kriteereiksi muut seikat.

Tuomo vakuutti meidät siitä, että
Officepro pystyy hoitamaan kaikki
iT-ympäristöön liittyvät asiat.

Toimintavarmuus, riittävä asiantuntijuus, mahdolliset piilokulut ja oikean kokoisen ratkaisun löytäminen vaikuttivat valintaan.

Myös suurimpana huolenamme oleva tuen helppo ja saatavuus ovat nyt kunnossa. Nykyään IT-ympäristömme on Officepron etä- eli laitehallintapalvelun piirissä.

Officepro puuttuu ongelmatilanteisiin ennen kuin niistä edes tulee varsinaisesti ongelmia. Mahdolliset vikatilanteet hoituvat etänä. Ja jos eivät hoidu, tulee asiantuntija Joensuusta lyhyellä varoitusajalla meille Nurmekseen.

IT-asioista huolehtiminen on meidän osaltamme poistunut lähes kokonaan. Meillä ei edes ole varsinaista IT-päällikköä tai vastaavaa asiantuntijaa omassa organisaatiossamme. Voimme rauhassa keskittyä omaan ydinosaamiseemme, kun tiedämme, että IT-palvelut ovat osaavissa käsissä.

Omissa timeissämme on tietoteknistä osaamista tarpeeksi päivittäisen tuotannon pyörittämiseen. Ongelmatilanteissa he voivat toimia yhteyshenkilöinä Officepron suuntaan.

Sen lisäksi, että nykyinen IT-ympäristö on kunnossa, tärkeää on myös pitää mielessä tulevat muutokset. Niinkuin nykyään joka paikassa, myös leipomossa tietotekniikka lisääntyy kovaa vauhtia.

Toimitilojen laajentumisen yhteydessä myös meillä otettiin käyttöön uutta tuotannon tekniikka ja niihin liittyviä ohjelmistoja. Ohjelmia käytetään yhä lisääntyvissä määrin tuotannon seuraamiseen, ohjaamiseen, hallinnointiin ja kehittämiseen.

Officepron meille tarjoama IT-ympäristön hallinnointi pitää sisällään myös  yhteydenpidon muihin laitteisto- ja ohjelmistotoimittajiin.

Koneiden työ- ja seisonta-ajat, kappalemäärät yms. tieto on ollut aikaisemmin pirstaleina konekohtaisesti. Jatkossa tietoa kerätään ja pystytään käyttämään yhä keskitetymmin.

Myös tulevien hankintojen osalta asiat toimivat helposti. Otan yhteyttä Tuomoon ja yhdessä mietimme sopivat ratkaisut juuri meidän tarpeeseemme. Tuomo myös pitää meidät ajan tasalla asioissa, jotka ovat meille merkityksellisiä tietotekniikan tai ohjelmistojen osalta.

Voidaan sanoa että kommunikointi toimii hienosti puolin ja toisin. Tärkeintä meille tässä on Officepron asiantuntijarooli. Aina voi heittää palloa sinnepäin jos tarve tulee.
Voin puhtain sydämmin suositella Officeprota kumppaniksi.

Officepro Finland Oy - Asiakasreferenssit Pielispakari - Heli Kuvaja

Laskenta-Laitinen Oy 

Jaana Laitinen - Officepro Finland Oy asiakasreferenssit Laskenta laitinen Oy
Jaana Laitinen
KTM, KLT, Laskenta-Laitinen Oy​

Laskenta-Laitinen Oy on Savonlinnassa sijaitseva tilitoimisto. Työllistämme vakituisesti viisi henkilöä ja liikevaihtomme on noin puoli miljoona euroa. Yritys on saanut alkunsa jo viime vuosituhannen puolella.

Varsinainen liiketoiminta Laskenta-Laitinen Oy nimellä on toiminut vuodesta 2006. Silloin kun toimintaa aloitettiin, maailma oli aika lailla erilainen.

Ei ollut tietoverkkoja, kännyköitä, pilvipalveluita ja kaikkia niitä laitteita ja ohjelmistoja, mitä pidetään nykyään selviöinä.

Omassa toiminnassamme toimistekniikan ja ohjelmistojen tarve on kasvanut pikkuhiljaa
toiminnan myötä.

Aikana, jolloin tietotekniikka vasta teki tuloaan toimistoon, muutos oli koko ajan mukana toiminnassa. Julkisten palveluiden siirtyessä tekniikassa eteenpäin, oli myös meidän reagoitava muutokseen. Tietysti kehityksen mukana täytyy pysyä muutenkin koko ajan.

Kirjanpidon osalta jo laki määrä tiukasti mitä toiminnassa pitää ottaa huomioon, vaikkapa tietojen säilytyksen osalta. Tilannetta, jossa tietoja ei olisi saatavilla tarvittaessa tai vielä pahempaa, tietoja olisi kadonnut, ei yksinkertaisesti voi tulla.

Koska kaikki tehdään nykyään verkossa, jo pelkät käyttökatkokset maksavat toimialallamme paljon. Vaikka kaikilla yrityksillä on luultavasti samankaltaiset tarpeet tietojen turvaamisessa, ovat ne meillä vielä korostuneen tärkeitä. Asiakkaamme luottavat siihen, että heidän taloustietonsa ovat varmasti turvassa ja tallessa.

Jokaisen uuden laitteen ja ohjelmiston käyttöönotto vaati aina oman aikansa ja opettelunsa. Oma tietotaito ja aika ei riitä kaiken mahdollisen selvittämiseen, vertailemiseen, kilpailuttamiseen ja niin edelleen.

Halusimme ja haluamme jatkosssakin keskittyä omaan ydinliiketoimintaamme.
Tähän tarpeeseen halusimme löytää luotettavan yhteistyökumppanin, joka on aidosti kiinnostunut asiakkaan tarpeista, mahdollisista ongelmista ja niihin löydettävissä olevista ratkaisuista.

Kumppania etsiessämme
halusimme luotettavan paikallisen
toimijan, joka auttaa tarpeissamme
ja ongelmatilanteissamme nopeasti
henkilökohtaisella palvelulla.

Olemme aiemmin kokeilleet, emmekä erityisemmin ole pitäneet muualla sijaitsevista etäpalveluista (Call centerit jne.).

Paikallinen toimija on kuitenkin lähes aina helposti tavoitettavissa myös henkilökohtaisesti. Vaikka hankinnoissa myös hinta vaikuttaa päätöksiin, ei se lopulta ole kuitenkaan se tärkein asia.

Hyvät suositukset saman alan toimijoilta ovat aina iso asia, joka vaikuttaa päätökseen. Muiden kokemuksia kannattaa kuunnella tarkalla korvalla. Luottamus ja henkilökohtainen kontakti ovat ensiarvoisen tärkeitä.

Voin suositella Officepro:ta lämpimästi. Yrittäjän kannattaa keskittyä omaan ydinosaamiseensa ja jättää muut asiat muiden ammattilaisten hoitoon. Officepro on meille tuttu paikallinen toimija, jota oikeasti kiinnostaa asiakkaiden hyvinvointi.

Yhteistyö on jatkunut nyt noin
kymmenen vuotta ja jatkuu edelleen.
Olen todella tyytyväinen ja suosittelen
lämpimästi Officepron palveluita.

Kaikki toimiston tuotteet saa samasta paikasta ja ongelmiin reagoidaan heti. Kaikki ovat hyviä asiakaspalvelussa ja osaavat neuvoa meitä ihan maallikon kielellä.

Usein Officeprolta piipahdetaan ihan kutsumassa kysymässä, onko ongelmia tai jotain askarruttavia asioita, tsekataan että kaikki toimii. Ja kyllä meillä toimii.

Kiinteistönvälitys Mauri Ahvalo Oy

Mauri Ahvalo - Officepro Finland Oy asiakasreferenssit Kiinteistönvälitys Mauri Ahvalo Oy
Mauri Ahvalo
Yrittäjä, Kiinteistönvälitys Mauri Ahvalo Oy

Kiinteistönvälitys Mauri Ahvalo Oy on Joensuussa sijaitseva kiinteistönvälitystoimisto. Yrityksemme työllistää vakituisesti viisi henkilöä ja liikevaihtomme on noin puoli miljoona euroa. Yritys on saanut alkunsa jo viime vuosituhannen puolella ja on itseasiassa ollut olemassa jo 29 vuotta.

Siinä ajassa kiinteistönvälitys, niin kuin koko muukin maailma, on muuttunut huimasti. Toisin kuin nykyään, siihen aikaan ei käytetty tietokoneita eikä lähetetty sähköposteja.

Ei ollut internettiä eikä kännyköitä. Asiat sovittiin lankapuhelimella ja kynnys perua tapaamisia taisi olla siihen aikaan korkeampi. Nykyään pitää myös olla tavoitettavissa aina, ennen riitti toimistotyöaika.

Ennen vanhaan eivät asiakkaat soitelleet työpuheluita viikonloppuisin omaan lankapuhelimeeni.

Officepron kanssa olemme tehneet yhteistyötä vuodesta 2009. Silloin toimistomme muutti Joensuussa uuteen, edelleen käytössämme olevaan kiinteistöön Siltakadulle.  Uuteen toimistoon muuttaminen oli juuri sopiva hetki uudistaa myös toimistossa tarvittavat koneet ja laitteet.

Vaikka tunnen Officepro Joensuun myyntijohtaja Jari Turusen, ei henkilökohtaisilla suhteilla tainnut  lopulta olla vaikutusta sopivan firman valinnassa. Pyysimme kolme tarjousta, kaikki paikallisilta alan toimijoilta.

Olen tsekin yrittäjä ja pyrin suosimaan paikallisia yrityksiä. Officepron tarjous oli edullisin, joten päädyimme sitten siihen. Paikallisuuden hyviä puolia ovat tietysti myös tuttu, tai ajan myötä tutuksi tuleva henkilökunta. Myös mahdolliset huollot saadaan nopeasti, koska toimistojen välinen etäisyys on vain muutamia kilometrejä.

Officeprolta hankimme kolme uutta tietokonetta, monitoimilaitteen ja muut tulostamisen ratkaisut sekä kaikki niihin liittyvät huoltopalvelut. Myös tarvittavat verkkoyhteydet ja niihin liittyvät asennukset teki Officepro.

Toimiston muuttamiseen sisältyi pieni riski ja jännitysmomentti, koska koko toimiston laitekanta ja tietotekniikka piti muuttoaamuna saada toimintaan todella nopeasti. Jännitys oli kuintenkin turhaa.

Officpron huoltomiehet laittoivat kaiken käyttökuntöön tunnissa. Siis todella nopeasti. Olin niin tyytyväinen työhön, että soitin suoraan toimitusjohtaja Martti Toivaselle ja kehuin, aivan ansaitusti, palvelua.

Martti oli juuri lähtemässä lomalle ulkomaille, mutta lupasi välittää kehut ja tuoda erikseen tuliaisia kiitokseksi.

Officepron vahvuuksia ovat ennen kaikkea paikallisuus, ammattitaito ja valikoiman monipuolisuus. Säästää omaa aikaa, kun tietää saavansa kaiken tarpeellisen yhdestä paikasta. Henkilökunta myös auttaa aktiivisesti uusien, omaa työtä helpottavien ratkaisujen käyttöönotossa. 

Esimerkiksi Officprolta hankkimamme infonäyttö on osoittautunut erittäin hyväksi ratkaisuksi. Kivijalkatoimiston ikkuna on hyvä mainostila ainakin meidän alallamme, joten käytämme sitä aktiivisesti.

Infonäytössämme pyörii esittelyjä meillä myynnissä olevista kohteista. Ennen kaikki kohteet piti päivittää moneen kertaan moneen paikkaan, mutta nykyään infonäyttö osaa hakea oikean tiedon automaattisesti.

Omaa aikaa säästyy, kun kaikkea ei tarvitse tehdä aina uudelleen moneen kertaan.

Kaiken kaikkiaan olemme olleet erittäin tyytyväisiä Officpron palveluihin. Kun kyseessä on paikallinen tuttu toimija, mahdollisten ongelmien ratkaisuun löytyy nopeasti apu.

Ei tarvitse soitella jonnekin nimettömään callcenteriin, vaan muutaman kilometrin päässä sijaitsevaan tuttuun huoltoon. Samat ihmiset ketkä ovat laitteet alunperin asentaneet, osaavat varmasti viat korjata, jos niitä joskus ilmaantuu. Itse voi turvallisin mielin keskittyä omaan tekemiseensä.

Officepro Finland Oy - Kiinteistönvälitys Mauri Ahvalo -Mauri Ahvalo

Oy Savon Mafia Ab

janne Kupiainen - Officepro Finland Oy asiakasreferenssit Oy Savon mafia Ab
Janne Kupiainen
Toimitusjohtaja, Oy Savon Mafia Ab

Oy Savon Mafia Ab on Savonlinnassa sijaitseva ravintola- ja majoituspalveluita tarjoava yritys. Savon Mafia työllistää kesäaikaan kymmenen ja talvikaudella noin 70 henkilöä. Yrityksen liikevaihto on noin 2,5 miljoonaa euroa ja se on perustettu jo 1997. Eli yrityksen neljännesvuosisadan syntymäpäivät lähestyvät kovaa vauhtia. 

Omassa toiminnassa ja laitekannassa korostuvat voimakkaasti kausivaihtelut. Kesäsesonkina henkilökuntaa ja toiminnan pyörittämiseen tarvittavaa tietotekniikkaa tarvitaan selvästi enemmän kuin talviaikana. 

Tarpeen mukaan vuokrattavissa olevat laitteet ovat meille sopiva vaihtoehto.

Meille tärkeimmät Officprolta hankitut laitteet ovat varmasti maksupäätteet. Omia maksupäätteitä tarvitsemme oikeastan vain kaksi, muut vuokraamme tarpeen mukaan.

Officeprolta saamme tarvittavan kaluston lyhyellä varoitusajalla ja usein suoraan hyllystä. Ylimääräinen odottelu ja etsiminen jää pois ja aikaa ja hermoja säästyy muihin tehtäviin.

Vaikka myös ravintola- ja ohjelmapalveluiden toimialalla tuleva toiminta pysytytään suunnittelemaan aika tarkkaan etukäteen, voi aina yllätyksiä tulla.  Vuokralaitteilla toimintaa voidaan helposti ja joustavasti tehostaa.

Officepron kanssa aloitimme yhteistyön yli kymmenen vuotta sitten. Haettiin itse parempaa yhteistyökumppania ja Savonlinnan Officeprolta Markku Ihalainen sattui sopivasti hollille. Ja sillä yhteistyöllä on tultu tähän asti. Tosin nykyään mukaan on saatu myös Ville Reponen samalta konttorilta.

Yksi tärkeimmistä kriteereistä Officepron valintaan on ollut paikallisuus. On tärkeää tietää, että tarvittaessa sekä lisälaitteita että huoltoa on mahdollista saada paikalliselta toimijalta nopealla aikataululla.

Mikäli maksupäätteitä ei ole tarpeeksi tai mikä vielä pahempaa, maksupääte lakkaa toimimasta, kaaos on valmis ja toiminta pysähtyy.

Entisen laitetoimittajan kanssa vaikeutena oli monesti tavoittaa oikea henkilö oikeaan aikaan. Asiakkaan jääminen pulaan ei voi olla vaihtoehto.

Nyt voimme siltä osin olla rauhassa. Tiedämme, että officepro vastaa puhelimeen ja saamme tarvittavan avun nopeasti. 

Meille tuo jo aiemmin mainittu paikallisuus on tosi tärkeää. Tietää että tarvittaessa avun saa nopeasti. Henkilökohtainen kontakti on myös isossa osassa. Kun ihmiset oppii tuntemaan, pystyy luottamuksen rakentamaan ihan eri tasolle.

Tietää että se toinen on aidosti kiinnostunut siitä, kuinka oman liiketoiminnan ongelmat saadaan ratkaistua.

Samalla tietää, että se toinen jo tuntee sinut ja liiketoimintasi valmiiksi. Säästää aikaa, kun kaikkea ei tarvitse kerrata ja kertoa uudelleen. Toiminta on suoraviivaista ja helppoa.

Officeprota voi kyllä suositella lämpimästi. Henkilökunta on asiantuntevaa ja mukavaa, laitteet saa silloin kun sovittiin ja muutenkin toiminnan tasoon ja jatkuvuuteen voi luottaa. 

Officepro Finland Oy - Asiakasreferenssit Oy Savon Mafia Ab - Janne Kupiainen

Kuopion Vanhustenkotiyhdistys Ry

Sirpa Luttinen - Officepro Finland Oy asiakasreferenssit Kuopion vanhustenkotiyhdistys ry
Sirpa Luttinen
Toiminnanjohtaja, Kuopion Vanhustenkotiyhdistys Ry

Kuopion Vanhustenkotiyhdistys ry on vuonna 1969 perustettu yleishyödyllinen yhdistys, joka tarjoaa kuopiolaisille senioreille vuokra- ja asumisoikeusasumista.

Yhdistys omistaa vuokrataloja ja ASOasunnot Kuopion Seniorit Oy:n.  Yhdeksässä kiinteistössä on yhteensä 523 asuntoa. Työllistämme kaksi kokoaikaista ja yhden puolipäiväisen työntekijän. Yhdistyksen liikevaihto on n. 3 miljoonaa euroa.  

Yhteistyö Officepron kanssa alkoi itse asiassa melkein sattumalta, ainakin omasta mielestä.
Tatu Vartiainen Kuopion Officeprolta otti yhteyttä tarjotakseen heidän Xeroxin palveluitaan, joten siellä puolella oli varmaan enemmän suunnittelua mukana.

Siinä samaan aikaan oli entisen kopiokoneen leasing-sopimus juuri päättymässä, joten tarvitsimme joka tapauksessa uutta kopiokonetta. Juttu kääntyi siinä samalla kaikkiin muihinkin toimistossa tarvittaviin palveluihin.

Suoraan sanoen valitin Tatulle silloisen IT-palveluiden toimittajan kanssa kokemiamme vaikeuksia.

Mielestämme tuki oli jotenkin hajallaan ja palvelut kaukana. Toimijoita oli liikaa, eikä henkilökohtaista palvelua oikein saanut. Tuntui että aina on uusi ihminen vastassa, kun ratkaisuja ongelmiin tarvittiin. 

Tatu sitten kertoi, että Officeprolta löytyy kyllä ratkaisu näihinkin ongelmiin. Kävimme sitten Tatun kanssa läpi kaikki toimiston tarpeet.
Alkaen siitä kopiokoneesta etäyhteyksiin ja kaikkeen muuhun tarvittavaan asti.

Kävi ilmi, että meillä on esimerkiksi ylimääräinen palvelin aivan turhaan. Samalla saimme hyviä neuvoja toiminnan tehostamiseen ja parantamiseen kaikilla osa-alueilla.

Pyysin Tatulta tarjouksen, joka oli vieläpä edullisempi kuin edellisen sopimuskumppaniin kanssa.

Vaikka meillä ei ollut aiempaa kokoemusta Officpron kanssa toimimisesta, teimme kuitenkin sopimuksen kaikista palveluista. Vähän niin kuin intuitioon luottaen. Ja hyvin on homma toiminut. Meillä on nyt Officepron kanssa sopimus palvelimista, ohjelmistoista, monitoimilaitteista, tietokoneista ja kaikesta näihin liittyvästä.

Officepron ehdottomia valtteja on henkilökohtainen palvelu ja luottamus. Jos ongelmia tulee, tietää että Jani Poimaa tulee itse paikalle ja hoitaa homman nopealla aikataululla varmasti kuntoon.

On tosi tärkeää, ettei itse tarvitse olla koko ajan säätämässä jotain pikkujuttuja. Kun kaikki tarvittava on samasta tutusta paikasta, tietää että hommat tulee hoidettua kunnolla.

Monesti on ollut epäilyksenä IT-palveluita tarjoavien firmojen kanssa, että riittääkö niillä aikaa kaikille asiakkaille.

Tässä tapauksessa ei ole tarvinnut pettyä palvelun tasoon. Hyvästä palvelusta on valmis vaikka maksamaan vähän enemmänkin, mutta nyt hintakin oli edullisempi kuin aiemmin. 

Täytyy sanoa että
”homma toimii kuin junan vessa.” 😀

Voidaan hyvällä omalla tunnolla suositella Officeprota vaikka pienemmällekin toimijalle.
On nyt kokemusta siitä, että kaiken kokoiset asiakkaat on heille ihan yhtä tärkeitä.
Officepro Finland Oy - Asiakasreferenssit Kuopion Vanhustenkotiyhdistys - Sirpa Luttinen

Pyydä asiantuntijamme yhteydenottoa. Vastaamme vuorokauden kuluessa.
Tai soitamme jos jätät puhelinnumerosi.