Helpdesk työntekijä katselee näyttöä luurit päässä.

Tukipalvelut säästävät rahaa

Officepron monipuoliset tukipalvelut tuovat selvää lisäarvoa, vapauttavat resursseja ja säästävät rahaa.

Officepro helpdesk

Officpron helpdesk on tukenasi kun sitä eniten kaipaat. Voit soittaa suomenkieliseen tukipalveluumme ongelmatilanteissa.

Officepron erilaiset tukipalvelut tuovat selvää lisäarvoa

Laajat palvelupaketit

Toimiston laitteen hankkiminen on yritykselle kustannuserä, jonka toivotaan tuovan lisäarvoa yritykselle. Lisäarvo voi olla parantunut tai nopeutuva työnkulku, helpompi logistiikka tai joku muu toivottu ominaisuus.

Toimiston laitteen hankkiminen on yritykselle kustannuserä, jonka toivotaan tuovan lisäarvoa yritykselle. Lisäarvo voi olla parantunut tai nopeutuva työnkulku, helpompi logistiikka tai joku muu toivottu ominaisuus.

Usein pelkkä laitteen hankkiminen ei yksin riitä. Parhaan hyödyn saamiseksi myös laitteiden toiminnallisuus on tärkeää turvata.

Mikäli asennukset, koulutukset, päivitykset, huollot tai kulutusosien toimitukset eivät ole kunnossa, jää saavutettava hyöty monesti puolitiehen.

Ilman tarvittavia tuki- tai palvelutoimintoja hyvätkin laitteet voivat hidastaa ja vaikeuttaa työnkulkua.

Kun asiakkaamme hankkii meiltä yksittäisen toimiston monitoimilaitteen tai tietokoneen, on niiden toimitukseen jo yleensä sovittu joku palvelupaketti.

Paketti voi sisältää useita yksittäisiä Officepron tuottamia palvelukokonaisuuksia.

Esimerkiksi laitteen huoltamisen, laitteen vaatimat kulutustarvikkeet sekä niiden automaattiset toimitukset.

Lisäpalvelut

 

Erilaisten palvelusopimusten lisäksi tarjoamme räätälöityjä lisäpalveluita. Voit valita oman tarpeesi mukaan mm.Tarjoamme myös erikseen tilattavia erillisiä IT-töitä, olivatpa ne melkein mitä tahansa tietotekniikkaan ja järjestelmiin liittyvää.

Huollamme myös laitteita, joissa ei ole voimassa olevaa ylläpitosopimusta tai takuuta.

Tuotamme myös kopiointi, tulostus ja skannauspalveluita Savonlinnan toimipisteessämme.

Tutustu tukipalveluihimme ja kysy myös muista palveluistamme. Sinulla voi olla tarpeita tai toiveita, joita emme pysyt ennakoimaan.

Kysy rohkeasti, löydämme varmasti juuri sinulle sopivat, oikeat ratkaisut kaikkiin tarpeisiin.

Palvelupakettien lisäpalvelut

Tekninen tuki

Koulutettu ammattillaisemme varmistaa laitteen oikean asennuksen, testauksen ja käyttökoulutuksen.

Etävalvonta

Automaattinen laitehallinta varmistaa tarvittavat päivitykset ja korjaa vikoja jo ennen kuin käyttäjä ehtii niitä huomata.

IT-palvelut (software)

Omia tarpeita varten räätälöity tehokas mutta helppokäyttöinen kokonaisuus, jossa turhat toiminnot ja kulut on karsittu pois.

Laitteiden Firm-ware päivitykset

Laiteohjelmistojen ajantasaisuus varmistaa niiden toimivuuden, ilma turhia katkoja.

Lisäohjelmien, aplikaatioiden tai integrointien ylläpito

Saat aina uudet lisäarvoa tuottavat ja työtä helpottavat ohjelmistot käyttöösi. 

Tulostusjonojen hallinta

Monesti tulostettava tiedosto ei jostain syystä tulostu oikein. Samalla se estää muita tulostujonossa olevia tulosteita tulostumasta. Me pystymme ratkaisemaan mahdolliset ongelmat nopeasti.

Tulostuspalvelimen ylläpito

Tulostuspalvelimen avulla vähennetään tulostamiseen käytettävien tietokoneiden kuormittumista tehokkaasti. Isompien MPS-kokonaisuuksien hallinnassa tämä on hyvin yleistä.

+2000 Asiakasyritystä

+2200 Laitetta helpdesk palvelun piirissä

+300 IT-sopimusasiakasta

Scroll to Top