Search
Close this search box.
Nainen työpöydän ääressä selaa tablettia.

Asiakirjatyönkulkujen automatisointi

Tervetuloa Asiakirjatyönkulkujen automatisointi webinaariin!
Webinaarissa käymme läpi  sähköisten dokumenttien hallinnoinnin ja liiketoimintaprosessien sekä työnkulun automatisoinnin edut liiketoiminnassasi. Näytämme, miten voimme auttaa organisaatiotasi saavuttamaan tehokkaamman ja turvallisemman tavan hallita dokumentteja ja työnkulkuja.

Miten automatisointi tehostaa toimintaa

Kirjanpitäjä työpöydän ääressä.

Kirjanpito

Kirjanpitoa automaation avulla

Käytä automaattisia prosesseja laskujen hyväksymiseen, kolminkertaiseen kohdistukseen ja muihin kirjanpidollisiin tehtäviin. Pidä ostojesi seuranta ja vahvistus hallinnassasi, laadi nopeasti karhukirjeitä maksujen nopeuttamiseksi ja valmistaudu tilintarkastuksiin vaivattomasti.

Iloisia työtekijöitä toimistoympäristössä.

Henkilöstöhallinto

Sujuvoita rekrytointiprosessia

Automaatio reitittää paperidokumentit tehokkaasti, tallentaa tiedot asetusten mukaan ja säästää aikaa antamalla työntekijöiden itse hallinnoida palkkatodistuksiaan ja muita lomakkeita.

Ilonen myyntihenkilö hymyilee kameraan.

Myynti

Pidä myyntitiedot aina saatavilla

Varmista, että asiakkaiden tarjouspyynnöt ja myyntihistoriat ovat heti käytettävissä. Tehtävälistojen ansiosta johto voi seurata myynnin edistymistä helposti.

Työpöytö jolla on paljon toimistotarvikkeita.

Julkinen hallinto

Tehosta hallintoa digitalisoinnilla

Mahdollista paikallisten ja alueellisten viranomaisten rekisterien jakaminen sähköisessä muodossa, mikä tuo merkittäviä ajan ja rahan säästöjä.

Kuva luokkatilasta, etualalla pöytä jolla on kooulutarvikkeita.

Opetus

Turvallinen tietojen säilytys opetussektorilla

Tallenna opiskelijoiden tiedot, mukaan lukien raha-asiat, määräysten mukaisesti ja anna pääsy vain valtuutetuille henkilöille.

Kaksi kypäräpäistä henkilö tehdasympäristössä.

Teollisuus

Pitäydy budjetissa ja aikataulussa

Dokumentoi työnkulut ja materiaaliluettelot selkeästi, jotta tuotanto pysyy budjetin ja aikataulun raameissa.

Ilmoittaudu webinaariin

Keskiviikko 24.4. klo 09.00-10.00

Torstaina 25.4. klo 14.00-15.00

Webinaari toteutetaan GoToWebinar -järjestelmällä.

Webinaariin osallistumiseen ei tarvita maksullisia lisäohjelmistoja. Tietokoneelle ei myöskään tarvitse etukäteen asentaa mitään ohjelmistoja.
Webinaariin liittyminen käynnistetään sähköpostin ja tavallisen selainohjelman avulla. Voit osallistua webinaariin myös tabletilla tai älypuhelimella. Tarvittava maksuton GoToWebinar-sovellus on tällöin ladattava laitteen sovelluskaupasta ja asennettava ennen osallistumista.

Katso kaikki ohjeet täältä: https://webinaari.fi/gotowebinar-ohjeet-webinaarin-osallistujalle/

Usein kysytyt kysymykset = UKK

Työnkulun automatisointi tarkoittaa toistuvien työprosessien ja tehtävien automaattista suorittamista teknologian avulla. Sen tavoitteena on vähentää manuaalista työtä, tehostaa prosesseja, nopeuttaa toimintoja ja vähentää virheiden mahdollisuutta. Työnkulun automatisointi voi kattaa laajan valikoiman toimintoja, kuten dokumenttien käsittelyn, hyväksyntäprosessit, tiedon syöttämisen järjestelmiin ja monimutkaisten liiketoimintasääntöjen hallinnan.

Prosessien automatisointi parantaa työntekijöiden tyytyväisyyttä vähentämällä toistuvaa ja aikaa vievää työtä, nopeuttaa toimintoja, mahdollistaa paremman tietojen tarkkuuden ja johdonmukaisuuden, minimoi inhimillisten virheiden riskiä ja parantaa yleistä tehokkuutta. Automaatio vapauttaa henkilöstön resursseja keskittymään strategisempiin ja arvoa lisääviin tehtäviin.

Haasteita voivat olla muun muassa alkuperäisen digitalisointiprosessin aika- ja resurssivaatimukset, henkilöstön koulutus uusiin järjestelmiin ja prosesseihin sekä tietoturvan varmistaminen. On tärkeää valita oikeat työkalut ja kumppanit, jotka tukevat yrityksen tarpeita ja tavoitteita.

Yrityksen tulisi varmistaa, että käytössä olevat ratkaisut ja prosessit noudattavat voimassa olevia tietosuojalakeja ja -määräyksiä, kuten GDPR:ää Euroopassa. Tämä käsittää asianmukaiset tietosuojakäytännöt, henkilötietojen turvallisen käsittelyn, säilytyksen ja hävittämisen prosessit sekä henkilöstön koulutuksen tietosuojan periaatteista.

Sähköinen dokumenttien hallinnointi tehostaa tietojen säilytystä ja pääsyä, vähentää paperinkulutusta ja parantaa työn tuottavuutta. Se mahdollistaa myös paremman tietoturvan ja helpottaa tietojen jakamista organisaation sisällä sekä ulkoisten sidosryhmien kanssa.

Valitessasi ratkaisua, kiinnitä huomiota järjestelmän käytettävyyteen, integroitavuuteen olemassa olevien IT-järjestelmien kanssa, skaalautuvuuteen liiketoiminnan kasvun mukaisesti sekä tarjoajan tukipalveluihin. On myös tärkeää arvioida järjestelmän tietoturvaominaisuuksia ja sen kykyä noudattaa alakohtaisia säännöksiä ja standardeja.

Accordion Content