Aikuinen liikemies istuu työpöydän ääressä ja työskentelee toimistossa matkapuhelimella.

Laitehallintapalvelu eli etähallintatapalvelu

Laitehallintapalvelu valvoo ja pitää huolta IT-ympäristösi työasemista, mobiililaitteista, palvelimista ja tarvittaessa muista verkkolaitteista aika- ja paikkariippumattomasti.

Laitehallintapalvelu eli etähallintatapalvelu valvoo toimintoja silloin kun pitääkin

Mikä on etä- eli laitehallintapalvelu

Laitehallintapalvelu valvoo ja pitää huolta IT-ympäristösi työasemista, mobiililaitteista, palvelimista ja tarvittaessa muista verkkolaitteista.

Laitehallintapalvelu huolehtii automaattisesti, että päivitykset ovat ajan tasalla ja korjaa mahdolliset vikatilanteet ennen kuin ehdit niitä huomata.

Laitehallinnanpalvelusta näet tarvittaessa kuinka paljon ja millaisia verkkolaitteita it-ympäristöösi kuuluu.

Laitehallintapalvelun avulla asiantuntijamme voivat myös korjata ongelmia nopeammin

Automaattinen vikojen havainnointi ja korjaus

Etä- eli laitehallintapalvelu pitää sisällään laitteiden automaattiset päivitykset ja vikatilanteiden ennakoinnin. Laitteistosi virheetön toiminta on edellytys sujuvaan työskentelyyn.

Me huolehdimme siitä, että kaikki toimii virheettömästi. Ilman ongelmia.

Palvelun käyttöönotto

Ota yhteyttä asiantuntijaamme tai jätä soittopyyntö. Käymme yhdessä läpi it-ympäristösi tilateen. Asennamme tarvittavan ohjelmiston työasemillesi tai palvelimillesi.

Huolehdimme myös palvelun sujuvasta käyttöönotosta.

Usein kysytyt kysymykset = UKK

Laitteidenhallintapalvelu (Device Management Service) on palvelu, joka mahdollistaa yrityksille tietokoneiden, älypuhelinten, tablettien ja muiden laitteiden keskitetyn hallinnan ja valvonnan myös etänä. Se antaa yrityksille mahdollisuuden hallita laitteiden asetuksia, ohjelmistoja, päivityksiä ja muita hallintatehtäviä yhdestä paikasta.

Laitehallintapalvelu auttaa yrityksiä parantamaan tietoturvaa, tehostamaan IT-ylläpitoa, lisäämään käyttäjien tuottavuutta ja optimoimaan IT-kustannuksia. Palvelu tarjoaa myös raportointia ja analytiikkaa, joiden avulla yritykset voivat seurata laitteiden käyttöä ja suorituskykyä.

Laitehallintapalvelu sisältää yleensä seuraavia asioita:

Laitteiden asennus ja määritys: Laitehallintapalveluun voisisällyttää uusien laitteiden asennukset ja määritykset käyttövalmiiksia asti. Tämä voi sisältää esimerkiksi käyttöjärjestelmien asennukset, ohjelmistojen asentamisen, laitteiden verkkokonfiguroinnin ja muiden asetusten määrittämisen.
Ylläpito ja huolto: Laitehallintapalvelu voi valvoa laitteiden kuntoa ja suorituskykyä, suorittaa säännöllisiä tarkastuksia, päivityksiä ja huoltoja, laitteiden turvallisuuden ja tehokkuuden varmistamiseksi.
Tietoturva: Laitteiden hallintapalvelu valvoo laitteiden tietoturvaa. Tämä pitää sisällään tietoturvapäivitykset, tietoturva-asetusten määrittämisen, tietoturvakäytäntöjen kehittämisen ja käytäntöön  soveltamisen.
Käyttäjätuki: Laitteiden tehokkaan käytön varmistamiseksi laitehallintapalvelu voi pitää sisällään käyttäjätuen käyttäjien ongelmien ratkaisemiseksi.
Etähallinta: Laitehallintapalvelu tarjoaa etähallintapalveluita jotka mahdollistavat laitteiden etähallinnan ja valvonnan. Tällä tavalla ongelmat voidaan korjata nopeasti ja tehokkaasti.
Laitteiden elinkaaren hallinta: Laitehallintapalvelun avulla  voidaan myös hallita laitteiden elinkaarta ja suunnitella uusien laitteiden hankinta, vanhojen laitteiden poisto ja uusien laitteiden asennus.

Scroll to Top