Search
Close this search box.
Napakka Osuuskunta logo.

Pohjois-Karjalan Napakka Osuuskunta

Pohjois-Karjalan Napakka Osuuskunta tarjoaa laaja-alaista palvelua Pohjois-Karjalassa. Vuodesta 2004 alkaen toiminut osuuskunta työllistää noin 40 henkilöä ja on tunnettu joustavasta toiminnastaan ja eri alojen osaajistaan. Napakka työllistää tällä hetkellä on noin 20 vakinaista palkansaajaa ja toiset 20 työntekijää, jotka tekevät töitä kausiluontoisesti tai osa-aikaisesti. Toimintamme kattaa laajasti eri alojen palveluita ja meiltä kannattaa aina kysyä apua! Liikevaihto on noin 350 000 €.

Napakasta voit kysyä edullista pensasaitojen leikkausta, apua puutarhanhoitoon tai lumitöihin tai vaikkapa rännien, kattojen tai valokatteiden puhdistamiseen unohtamatta kotihoitoa, asiointipalvelua tai vaikka kauppaostoksia.

Ennen kuin olimme Officepron asiakkaita, ei oikein ehkä osattu etsiä mitään ratkaisuakaan, kun koko toimiston paletti oli niin sekava. Tietoturvallisuudesta oli pelko, nettiyhteydet pätkivät, paikka, jonne yhteiset tiedostot tallennettiin, oli sekava, jonka lisäksi sieltä oli kadonnut tiedostoja. Tämän lisäksi toimiston työntekijät käyttivät eri tekstinkäsittelyohjelmia, jonka seurauksena yhden lomakkeen tekoon saattoi tuhraantua kolmen ihmisen työaika, koska ohjelmat eivät olleet täysin yhteensopivat.

Tarvitsemamme ohjelmat, tuet ja yhteydet oli otettu kaikki eri paikasta, jonka seurauksena, kun tarvitsit apua, sait soitella kymmeneen paikkaan, josta sitten palloteltiin toiseen paikkaan. No luottamus oli mennyt alan firmoihin, ehkä juuri niiden tiedostojen katoamisen vuoksi, kuin myös huonon asiakaspalvelukohtaamisen takia. Ja tottahan sitä kuluttajana ajatteli, että jaa-a – rahastustahan se tämäkin on.

Haluttiin toimiston ongelmiin joku ratkaisu tai ongelman ratkaisija, joka puhuisi selkosuomea, selittäisi ohjeet tarkasti ja antaisi oikeat neuvot. Haluttiin luotettava kumppani ja kaikki palvelut helposti saman katon alta.

Officepron kanssa yhteistyö alkoi, kun Aluemyyntipäällikkö Tuomo Tanttari otti meihin yhteyttä juuri sopivaan aikaan suurimman hädän hetkellä. Siitä luottamuksen rakentaminen ja asioiden avaaminen alkoi, ihan vaan siitä rautalangasta vääntämällä.

Ja se oli ratkaisevaa meidän kohdallamme. Itseasiassa, oli meidän onnemme, että Tuomo lähestyi ensiksi meitä ja loppuviimein otti asiakkaaksi astikin! 😊 Tuomon vahvuus on kyllä se, että tilanteessa kuin tilanteessa, jaksaa vääntää rautalangasta tällaiselle matti meikäläisellekin kaiken mitä tietää tarvitsee ja tarjoaa siinä samalla hyviä ratkaisuja sekä ohjeita.

Nyt on stressitasot laskeneet, kun ei tarvitse koko ajan murehtia ja tiedämme, että joku on aina selkämme takana turvaamassa. Ei siis tarvitse enää repiä pelihousujaan joka tilanteessa. Ja kun mahdollisia pulmatilanteita ilmenee, tiedämme sata varmasti, minne otetaan yhteyttä. Se on tärkeää ja sillä säästetään myös rahaa.

Officepron etuja on, kuten jo edellä mainitsin, selkeät ohjeet, hyvät neuvot, ongelmanratkaisukyky ja nopeus. Ne ovat aika isoja asioita meille. Lisäksi helppous, tietää minne ottaa yhteyttä, mistä tai millaisia laitteita/ohjelmia kannattaa hankkia sekä luottamus. Huumori on ollut myös yksi iso plussa yhteistyössämme. Asiat voi olla vaikka kuinka huonosti, mutta huumori auttaa kestämään vaikean ja turhauttavan ajan.

Suosittelen!

Pohjois-Karjalan Napakka Osuuskunta

Palveluvastaava Sanna Ronkainen